Aktualizace:
Vážení uživatelé,
níže zmíněný problém s objednání dopravy přes Zásilkovnu byl dnes (13.11.2023) v 18 hodin vyřešen. Opět můžete objednávat dopravu prostřednictvím Zásilkovny.
Děkujeme za trpělivost.
Aukro
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vážení uživatelé,
chceme vás informovat, že od 21.30 hod dne 10. listopadu 2023 jsme zaznamenali technické problémy s naší službou dopravy prostřednictvím Zásilkovny. Intenzivně pracujeme na jejich odstranění a na obnovení běžného provozu této služby.
Doporučujeme, abyste v případě potřeby zvolili alternativní možnosti doručení, pokud ji Váš obchodní partner nabízí.
Za jakékoli nepříjemnosti se velmi omlouváme a děkujeme za vaši trpělivost.
O nápravě situace Vás budeme opět informovat.
Zveřejněno 13.11.2023, v 13:00