Back to top

Plánovaná změna pravidel Ochrany kupujících

Vážení zákazníci,

Aukro je už 14 let nejbezpečnějším obchodním portálem pro prodej a nákup. Jako jediní se věnujeme nejen preventivním opatřením, ale také vyplácíme náhradu škody v případech, kdy se nákup nepovede. Díky tomu na všechny transakce připadá jen 0,02 % problematických obchodů. A dobrá zpráva je, že se i toto malé číslo daří snižovat.

Tato pozitivní čísla nás motivovala k tomu, abychom ještě více podpořili preventivní opatření, která podvodům předcházejí v samém počátku. Z toho důvodu budeme více pozornosti věnovat jiným projektům než doposud. Proto měníme podmínky pro získání náhrady škody v rámci Ochrany kupujících a připravujeme další novinky zaměřené na prevenci v oblasti bezpečného obchodování. V souvislosti s tím se budou měnit i Obchodní podmínky.

Co se od července změní v rámci Ochrany kupujících:

  • Náhrada škody za nedodané zboží včetně poštovného bude nově ve výši 50% se stropem maximální výplaty 10 000 Kč

  • Náhrada škody za zboží neodpovídající popisu již nebude proplácena

  • Doba na dodání dokumentů potřebných k výplatě bude 30 dnů.

Co dál chystáme?

I nadále chceme být v úzkém kontaktu s Policií ČR. Naše vzájemná školení zvyšují šance na dopadení pachatelů, kteří končí před soudem. Zavádíme další kontrolní mechanismy pro prověřování rizikových prodejců nebo nabídek. Bohužel v tomto směru nemůžeme být více konkrétní, abychom nesnížili účinnost těchto opatření.

V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat naši Zákaznickou péči.

Vaše Aukro

Short URL

novinky.aukro.cz/node/536