Vážení zákazníci,
Aukro je už 14 let nejbezpečnějším obchodním portálem pro prodej a nákup. Jako jediní se věnujeme nejen preventivním opatřením, ale také vyplácíme náhradu škody v případech, kdy se nákup nepovede. Díky tomu na všechny transakce připadá jen 0,02 % problematických obchodů. A dobrá zpráva je, že se i toto malé číslo daří snižovat.
Tato pozitivní čísla nás motivovala k tomu, abychom ještě více podpořili preventivní opatření, která podvodům předcházejí v samém počátku. Z toho důvodu budeme více pozornosti věnovat jiným projektům než doposud. Proto měníme podmínky pro získání náhrady škody v rámci Ochrany kupujících a připravujeme další novinky zaměřené na prevenci v oblasti bezpečného obchodování. V souvislosti s tím se budou měnit i Obchodní podmínky.
Co se od července změní v rámci Ochrany kupujících:
-
Náhrada škody za nedodané zboží včetně poštovného bude nově ve výši 50% se stropem maximální výplaty 10 000 Kč
-
Náhrada škody za zboží neodpovídající popisu již nebude proplácena
-
Doba na dodání dokumentů potřebných k výplatě bude 30 dnů.
Co dál chystáme?
I nadále chceme být v úzkém kontaktu s Policií ČR. Naše vzájemná školení zvyšují šance na dopadení pachatelů, kteří končí před soudem. Zavádíme další kontrolní mechanismy pro prověřování rizikových prodejců nebo nabídek. Bohužel v tomto směru nemůžeme být více konkrétní, abychom nesnížili účinnost těchto opatření.
V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat naši Zákaznickou péči.
Vaše Aukro